Security policy (edit with Customer reassurance module)
Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
Return policy (edit with Customer reassurance module)
Zapewnia podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” - która skutecznie minimalizuje zużywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej - oraz „EXTRA TEN” - zapewniającej dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach.
Połączenie tych dwóch technologii daje doskonałą ochroną przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 10 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ oraz norma ACEA A3/B3.
Przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
Nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF oraz w motocyklach.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.