

Zapewnia podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” - która skutecznie minimalizuje zużywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej - oraz „EXTRA TEN” - zapewniającej dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach.
Połączenie tych dwóch technologii daje doskonałą ochroną przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 10 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ oraz norma ACEA A3/B3.
Przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
Nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF oraz w motocyklach.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.