

Premium 0 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej, wyprodukowany na bazie PAO i Estrów, klasy SAE 0W40. Jest przystosowany do nowoczesnych silników, niezawierający modyfikatorów tarcia. Produkt zawiera pakiet dodatków FULL ZINC+ (przekraczający poziom 1800 ppm ), dzięki czemu zapewnia doskonałą ochronę oraz znakomite osiągi silnika.
Premium 0 przewyższa normy API SN/CF, ACEA A3/B3 oraz wiele innych norm producentów.
Przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach o wysokich osiągach, zarówno w warunkach drogowych jak i wyścigowych. Jest odpowiedni do nowoczesnych silników 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym do silników wysokoprężnych małej mocy.
Premium 0 jest odpowiedni do warunków drogowych jak również rajdowych w wielu rodzajach pojazdów. Może być stosowany tam, gdzie wymagany jest olej klasy SAE 0W30 i SAE 5W40. Może być używany w silnikach benzynowych i wysokoprężnych wyprodukowanych do 2008r, gdzie wymagana jest specyfikacja ACEA A3/B4.
Premium 0 jest odpowiedni do stosowania w motocyklach czterosuwowych z mokrym sprzęgłem.
Premium 0 może być używany z benzyną, LPG, paliwem E10, E85 (tylko w warunkach wyścigowych), olejem napędowym (bez filtra cząstek stałych DPF), avgas, metanolem, nitro, jak również z paliwem konwencjonalnym.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Marka: Mobil
MOBIL 1 NEW LIFE 0W40 4 LITRY Mobil 1 New Life 0W-40 jest przeznaczony do wykorzystania w najnowocześniejszych konstrukcjach silników i doskonale nadaje się do użycia zarówno w nowszych typach samochodów jak i w starszych dobrze utrzymanych pojazdach, pozwalając w każdym przypadku na uzyskanie optymalnych osiągów niezależnie od pory roku.
Marka: Motul
Olej pełen syntetyk do najnowszych silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla. Dobrze sprawdzający się w wysilonych silnikach wymagających oleju o wysokiej lepkości HTHS (> 3.5 mPa.s) zaprojektowanego w technologii "Mid SAPS"
Marka: Motul
Olej pełen syntetyk do najnowszych silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla .Dobrze sprawdzający się w wysilonych silnikach wymagających oleju o wysokiej lepkości HTHS (> 3.5 mPa.s) zaprojektowanego w technologii "Mid SAPS"